МЕНЕДЖМЕНТ І БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МЕНЕДЖМЕНТ І БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ за Ключові слова "hotel business"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Наукові основи дослідження конкурентоспроможності суб’єктів готельного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Новицький, Е.У статті зазначено підходи вітчизняних науковців до визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства». Також у дослідженні було відображено складові механізму конкурентоспроможності та рівні управління, описано низку методів конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесуДокумент Особливості управління якістю суб’єкта гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Шевченко, О.У статті наведено ключові засади використання інформаційно-комунікаційних систем управління для суб’єктів готельного бізнесу. Сформовано і розглянуто основні принципи управління інформаційно-комунікаційними системами з урахуванням специфіки готельного бізнесу. Визначено види комунікацій та ідентифікаційні особливості здійснення управління інформаційно-комунікаційними системами у готельному бізнесіДокумент Стратегія внутрішнього маркетингу субʼєкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Буглак, О.У статті розглянуто концептуальні підходи до формування стратегії внутрішнього маркетингу для суб’єктів сфери гостинності. Проаналізовано основні інструменти та методи внутрішнього маркетингу, їхній вплив на ефективність управління персоналом та розвиток організаційної культуриДокумент Теоретичні засади формування revenue менеджменту готелю(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Козак, І.У статті проаналізовано такі ключові фактори: актуальність revenue менедж¬менту для готельного бізнесу, підкреслюється його значення в умовах конкуренції та ринкових змін; основні принципи revenue менеджменту, включаючи прогнозування попиту, управління ціноутворенням, сегментацію клієнтів та управління інвентарем; теоретичні підходи до формування revenue менеджменту, зокрема економічна теорія попиту та пропозиції, маркетингова сегментація та використання інформаційних систем управління доходами (RMS). А також у статті обґрунтовано важливість використання сучасних технологій та інструментів для ефективного управління доходами, що сприяє підвищенню рентабельності та конкурентоспроможності готелів, теоретичні підходи до формування revenue менеджменту, економічна теорія попиту та пропозиції The article analyzes the following key factors: the relevance of revenue management for the hotel business, emphasizing its importance in the context of competition and market changes; basic principles of revenue management, including demand forecasting, pricing management, customer segmentation and inventory management; theoretical approaches to the formation of revenue management, in particular, the economic theory of supply and demand, marketing segmentation and the use of revenue management information systems (RMS).Документ Інформаційно-комунікаційні системи управління у готельному бізнес(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Чупрій, А.У статті наведено ключові засади використання інформаційно-комунікаційних систем управління для суб’єктів готельного бізнесу. Сформовано і розглянуто основні принципи управління інформаційно-комунікаційними системами з урахуванням специфіки готельного бізнесу. Визначено види комунікацій та ідентифікаційні особливості здійснення управління інформаційно-комунікаційними системами у готельному бізнесі