МЕНЕДЖМЕНТ І БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МЕНЕДЖМЕНТ І БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ за Ключові слова "hospitality industry entities"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стратегія внутрішнього маркетингу субʼєкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Буглак, О.У статті розглянуто концептуальні підходи до формування стратегії внутрішнього маркетингу для суб’єктів сфери гостинності. Проаналізовано основні інструменти та методи внутрішнього маркетингу, їхній вплив на ефективність управління персоналом та розвиток організаційної культуриДокумент Стратегія нr-менеджменту суб’єкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Покотилов, О.У статті висвітлено узагальнена сутність стратегії НR-менеджменту суб’єкта сфери гостинності, що виступає рушійною силою в повоєнному відновленні України відповідно до вимог інтеграції в Європейський економічний простір та відкриває інноваційні можливості для розвитку сектору економіки країни завдяки потенційному виходу на нові ринки Європейського Союзу. Основний акцент дослідження спрямований на виконання та координацію дій щодо найму, керування, мотивування, професійного розвитку персоналу, під час чого застосовують дієві та гнучкі концептуальні моделі стратегії НR-менеджменту суб’єкта сфери гостинності