МЕНЕДЖМЕНТ І БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МЕНЕДЖМЕНТ І БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ за Ключові слова "hospitality"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Теоретичний базис управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Мєєрзон, М.У статті досліджують теоретичні та практичні аспекти управління маркетин¬говими комунікаціями у сфері гостинності. Окрема увага приділяється важливості комплексного підходу до використання маркетингових інструментів, інтеграції різних каналів комунікацій і адаптації до змінних умов ринку. Визначаються ключові фактори ефективного управління маркетинговими комунікаціями, включаючи клієнтоорієнто¬ваність, інтерактивність та сезонність. Автор надає рекомендації щодо підвищення ефективності комунікаційних стратегій у готельному та ресторанному бізнесіДокумент Управління персоналом суб’єкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Глінський, В.Ця стаття висвітлює сутність управління персоналом у сфері гостинності, його ключові аспекти та виклики. Вона також досліджує методи підбору та найму персоналу, адаптації та інтеграції новачків, навчання та розвитку співробітників, оцінки їхньої ефективності, розвитку корпоративної культури та методів мотивації та стимулювання. Крім того, у статті наведені основні теорії управління персоналом, що застосовують у сфері гостинності, такі як Теорія X та Y, Теорія потреб, Теорія двох факторів та іншіДокумент Цифровий маркетинг у сфері гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Проценко, А.У статті висвітлено основні складові цифрового маркетингу та фактори, які впливають на цифровізацію суб’єктів сфери гостинності в сучасних умовах. Досліджено основні стратегії та інструменти цифрового маркетингу, які можуть суттєво вплинути на підвищення впізнаваності бренду і залучення споживачів