МЕНЕДЖМЕНТ І БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МЕНЕДЖМЕНТ І БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ за Ключові слова "corporate culture"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стратегія внутрішнього маркетингу субʼєкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Буглак, О.У статті розглянуто концептуальні підходи до формування стратегії внутрішнього маркетингу для суб’єктів сфери гостинності. Проаналізовано основні інструменти та методи внутрішнього маркетингу, їхній вплив на ефективність управління персоналом та розвиток організаційної культуриДокумент Управління персоналом суб’єкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Глінський, В.Ця стаття висвітлює сутність управління персоналом у сфері гостинності, його ключові аспекти та виклики. Вона також досліджує методи підбору та найму персоналу, адаптації та інтеграції новачків, навчання та розвитку співробітників, оцінки їхньої ефективності, розвитку корпоративної культури та методів мотивації та стимулювання. Крім того, у статті наведені основні теорії управління персоналом, що застосовують у сфері гостинності, такі як Теорія X та Y, Теорія потреб, Теорія двох факторів та інші