МЕНЕДЖМЕНТ І БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МЕНЕДЖМЕНТ І БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ за Ключові слова "advertising"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Теоретичний базис управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Мєєрзон, М.У статті досліджують теоретичні та практичні аспекти управління маркетин¬говими комунікаціями у сфері гостинності. Окрема увага приділяється важливості комплексного підходу до використання маркетингових інструментів, інтеграції різних каналів комунікацій і адаптації до змінних умов ринку. Визначаються ключові фактори ефективного управління маркетинговими комунікаціями, включаючи клієнтоорієнто¬ваність, інтерактивність та сезонність. Автор надає рекомендації щодо підвищення ефективності комунікаційних стратегій у готельному та ресторанному бізнесі