Наукові статті студентів I Student scientific articles
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Наукові статті студентів I Student scientific articles за Ключові слова "advertising effectiveness"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Ефективність реклами на прикладі підприємства ТМ «Аеростар»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Лукʼяненко, М.Стаття присвячена аналізу ефективності рекламних заходів ТМ «Аеростар» – визнаного лідера ринку вентиляційного обладнання. Розглядаються основні критерії оцінки ефективності реклами, такі як охоплення аудиторії, частота контактів, впізнаваність бренду, вплив на продажі та ROI. У статті також аналізуються сучасні підходи до реклами, включаючи використання традиційних рекламних каналів, цифрових медіа, соціальних мереж, контент-маркетингу та інноваційних технологій. Висвітлюється ефективність цих підходів у підвищенні впізнаваності бренду, залученні нових клієнтів та зміцненні взаємодії з існуючими споживачами.Документ Оцінювання брендингу фінансової установи(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Єсипенко, К.У статті проаналізовано підходи до оцінювання ефективності рекламних заходів, визначено ключові методи збору та аналізу інформації про споживачів, а також особливості формування рекламних повідомлень з урахуванням специфіки фінансових послуг. Особлива увага приділена оцінці впливу рекламних стратегій на поведінку цільової аудиторії, імідж банку та рівень довіри клієнтів.Документ Формування іміджу підприємства засобами реклами(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Тонконог, П.У статті розглядаються теоретичні аспекти корпоративної (іміджевої) реклами з позицій її застосування у процесі формування іміджу та ділової репутації компанії. Визначаються завдання корпоративної реклами, а також описуються засоби та прийоми їх вирішення. Наведено алгоритм процесу створення ефективної корпоративної реклами