Навчальна література І Educational literature
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Навчальна література І Educational literature за Ключові слова "advertising"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2015) Ортинська, Валентина Василівна; Мельникович, Олена МиколаївнаРозглянуто важливі теоретично-методологічні питання організації маркетингових досліджень. Розкрито зміст та особливості проведення різноманітних видів опитування, спостереження та експериментів. Викладено методичні підходи до дизайну опитних листів. Певні розділи розкривають прикладні питання маркетингових досліджень. Кожний розділ підручника супроводжується завданнями і ситуаційними вправами для обговорення та тестами для перевірки рівня засвоєння матеріалу. Призначено для студентів закладів вищої освіти, які навчаються за напрямом підготовки «Маркетинг», а також керівників та спеціалістів служб маркетингу виробничих і торговельних підприємств.Документ МЕДІАПЛАНУВАННЯ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2018) Крепак, Анна СергіївнаПредставлено зібрання теоретичних матеріалів з медіапланування, що ознайомлюють читача з відповідним інструментарієм і підходами до планування рекламних кампаній. Наведено приклади та практичні дані, що сприяють підготовці фахівця, адаптованого до умов функціонування рекламного ринку. Для студентів, аспірантів, викладачів, науковців, працівників рекламних служб і рекламних агентств.Документ ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ РЕКЛАМНОГО ТА PR-АГЕНТСТВА(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Мельникович, Олена МиколаївнаУ підручнику розглянуто теоретичні та практичні основи організації діяльності рекламних та PR-агенцій. Представлено класифікацію цих підприємств за різноманітними класифікаційними ознаками. Подано ґенезу та еволюцію розвитку рекламного та PR-бізнесу в світі та Україні. Проведено оцінку українського ринку реклами та PR, визначено тенденції його розвитку. Викладено підходи до формування асортименту послуг рекламної та PR-агенції, цін на різноманітні рекламні та PR-продукти. Представлено способи формування оплати послуг рекламного та PR-агентства. Подано етапи управління стосунками з клієнтами рекламних та PR-агентств, особливості проведення та участі підприємств в рекламних та PR-тендерах. Надано підходи щодо впровадження CRM-системи на підприємствах рекламного та PR-бізнесу, способи просування послуг агенцій. Підручник містить багато прикладів з організації роботи українських та зарубіжних підприємств рекламного та PR-бізнесу. Видання призначено для науковців, викладачів, студентів і рекламної спільноти в агенціях та підприємствах-замовників, а також для тих, хто вивчає питання організації роботи рекламних та PR-агенцій.Документ ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ. Збірник ситуаційних задач, тестів та кросвордів(Київський національний торговельно-економічний університет, 2016) Голошубова, Ніна ОлександрівнаУ збірнику наведено ситуаційні задачі та методики їх розв’язання, які розкривають найважливіші проблеми розвитку роздрібної торговельної мережі, формування конкурентного середовища, організації продажу товарів і обслуговування покупців, структурно-територіальної організації оптової торгівлі, розвитку складської мережі й ефективності її використання, товаропостачання, організації тарообороту у роздрібній та оптовій торгівлі. Видання містить кросворди і термінологічний словник, які сприяють поглибленню та закріпленню теоретичних знань з дисципліни «Організація торгівлі». Рекомендовано для студентів різних спеціальностей з напрямів підготовки «Економіка підприємства», «Менеджмент», «Маркетинг», «Товарознавство і торговельне підприємництво». The casebook contains situational tasks and methods for their solution, which reveal the most important problems of retail trade network development, formation of a competitive environment, organization of goods sales and customer service, structural and territorial organization of wholesale trade, development of a warehouse network and efficiency of its use, goods supply, organization of goods turnover in retail and wholesale trade. The publication contains crossword puzzles and a glossary of terms that help to deepen and consolidate theoretical knowledge of the course “Trade Organization”. It is recommended for students of various subject arears, as “Business Economics”, “Management”, “Marketing”, “Commodity Research and Commercial Business”.