ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ В УМОВАХ ВІДНОВЛЕННЯ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ В УМОВАХ ВІДНОВЛЕННЯ за Ключові слова "competitiveness"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Система управління продажами міжнародної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Чітінашвілі, К.У статті розглянуто основні принципи та особливості системи управління продажами в міжнародних готельних та ресторанних мережах. Обговорюються сучасні методи оптимізації процесів продажу, включаючи застосування цифрових технологій, CRM-систем і аналізу даних для підвищення ефективності роботи з клієнтами. Особливу увагу приділено стратегіям залучення нових клієнтів, утриманню існуючих та управлінню відносинами з постачальниками. Також аналізується вплив глобалізації на розвиток продажів у готельно-ресторанному бізнесі та адаптація під різні ринки. У висновках представлені рекомендації щодо вдосконалення систем управління продажами для підви¬щення конкурентоспроможності та зростання прибутковості міжнародних мереж