Монографії
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Монографії за Ключові слова "social media marketing"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ DIGITAL MARKETING OF EDUCATIONAL SERVICES(Державний торговельно-економічний університет, 2024) ЛІСУН Яніна, LISUN YaninaУ монографії досліджено вплив цифровізації на розвиток освітніх послуг та трансформацію моделей маркетингу у сфері освіти, висвітлено концептуальні положення цифрового маркетингу освітніх послуг. Проаналізовано тенденції функціонування Європейського простору освіти й визначено факторні детермінанти споживчого вибору закладу освіти в умовах цифровізації. Досліджено тактику контент-маркетингу ЗВО та цифрові маркетингові комунікації закладів освіти, що ґрунтуються на інтерактивності, багатоканальності й відкритості. Визначено сучасні медіатренди як середовище функціонування закладів освіти й розроблено цифрові маркетингові стратегії закладів освіти. Для науковців, керівників і фахівців підприємств, викладачів, аспірантів, студентів закладів вищої освіти економічних спеціальностей. The monograph examines the impact of digitalization on the development of educational services and the transformation of marketing models in the field of education, highlights the conceptual provisions of digital marketing of educational services. Trends in the functioning of the European education area have been analysed and the factor determinants of consumer choice of an educational institution have been identified in the context of digitalization. The content marketing tactics of higher education institutions and digital marketing communications of educational institutions, which are based on interactivity, multi-channel and openness have been researched. Modern media trends as the environment for the functioning of educational institutions have been identified and digital marketing strategies for educational institutions have been developed. For scientists, managers and specialists of enterprises, teachers, postgraduates, students of higher education institutions in economic specialties.