МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4 за Ключові слова "communication plan"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Гуманітарна складова стратегічного управління інтегрованими бренд-комунікаціями під час війни(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Зігунова, А.У статті розглянуто вплив війни на інтегровані бренд-комунікації і можливості їх адаптації до умов сьогодення. Основний акцент зроблено на комунікаціях в гуманітарному напрямку, комунікаційних стратегіях з елементами соціальної відповідальності та допомоги постраждалим. Досліджено, як організації можуть використовувати голос бренду для підтримки гуманітарних зусиль, збереження цілісності бренду та зміцнення позитивних відносин із зацікавленими сторонами. Для ілюстрації найкращих практик були використані конкретні кейси. Аргументовано, що інтеграція гуманітарних комунікацій в комунікаційну стратегію бренду під час війни сприятиме стійкості репутації, створить довіру стейкхолдерів і зробить позитивний внесок у загальну реакцію на комунікаційні проявиДокумент Маркетингові комунікаціі в діяльності підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Роєнко, І.У статті проаналізовано особливості управління маркетинговими комунікаціями в діяльності підприємств, на прикладі закладу ресторанного бізнесу. Сформовано алгоритм дій та обґрунтовано доцільність адаптування до реалій сьогодення, умов воєнного часу, запропоновано комунікаційний план подальших дій.