МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4 за Ключові слова "collaboration"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стратегічне позиціонування закладу вищої освіти за матеріалами ДТЕУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Письменний, В.У цьому дослідженні розглянуто стратегічне позиціонування закладу вищої освіти за матеріалами Державного торговельно-економічного університету ДТЕУ . Описано основні показники та метрики, які використовуються для вимірювання ефективності страте¬гічного позиціонування у сфері вищої освіти. Наведено аналіз важливості проведення оцінки стратегічного позиціонування для розвитку закладу вищої освіти, а також висвітлено основні чинники, що впливають на успішність стратегічного позиціонування у сфері освіти.