МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4 за Ключові слова "budget"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організація маркетингової кампанії рекламного агентства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Козубенко, Є.У цій статті розглянуто ключові чинники та елементи успішної організації маркетингової кампанії рекламного агентства, а також надаються рекомендації щодо її розробки та реалізації для досягнення цілей та залучення нових клієнтів.Документ Рекламна діяльність підприємства з виготовлення залізобетонних виробів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Соколова, К.У статті проаналізовано питання організації рекламної діяльності підприємства з виготовлення залізобетонних виробів (ЗБВ). Розглянуто актуальність теми, ступінь її розкритості в літературі, визначено мету, об’єкт та предмет дослідження. Описано методи та інструменти, які використовувалися для проведення дослідження. Обговорено аналіз проблемних питань організації рекламної діяльності підприємств з виготовлення ЗБВ та розроблені рекомендації щодо їх вирішення.Документ Управління рекламною діяльністю в мережі інтернет(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Крайненко, Д.Сьогодні онлайн-реклама є невід’ємною частиною сучасного маркетингу. У статті розглядається важливість онлайн-реклами, її переваги та особливості. Також аналізується зростання конкуренції в цій сфері та наголошується на потребі в ефективному управлінні рекламними кампаніями. Описано кроки, які необхідно зробити для успішного проведення рекламної кампанії в Інтернеті: від визначення цілей до аналізу результатів та оптимізації. Наведено таблицю, де стисло описуються етапи рекламної кампанії. Представлені та охарактеризовані основні інструменти та методи онлайн-реклами, такі як контекстна реклама, медійна реклама, таргетована реклама, SEO та SEM.