МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4 за Ключові слова "branding"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Brand management strategies and their formation in the service sector(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Vaha, K.The article discusses the key strategies of brand management, the structure of a brand strategy, methods of strategy formation, basic principles and approaches to brand strategies in the service sectorДокумент Аналіз рекламної діяльності ТОВ «ДТЕК» у мережі Інтернет(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Сомчинський, Б.У статті проводиться аналіз рекламної діяльності енергетичної компанії ТОВ «ДТЕК» в мережі інтернет під час повномасштабного вторгнення росії в Україну. Розглядаються основні канали та інструменти, які використовувала компанія для просування свого бренду, інформування споживачів та залучення інвестицій. Також оцінюється ефективність рекламних кампаній ДТЕК в інтернеті у складних умовах воєнного часу та визначаються ключові фактори, що вплинули на успішність цих кампаній.Документ Клієнтоорієнтованість як основа розвитку брендингу у сфері дротового електрозв’язку(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Олабин, Я.У статті розглянуто важливість і вплив клієнтоорієнтованості на стратегії розвитку брендів у цій галузі, враховуючи тенденції її розвитку, роль брендів у споживачів, необхідність побудови довіри та розуміння потреб клієнтів для підвищення їхньої задоволеності та лояльності.Документ Рекламна діяльність підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Костецький, М.У статті розглянуто основні теоретичні засади процесу організації рекламної діяльності підприємства, проведено аналіз конкурентного середовища підприємства «CompSys», перелічено основні чинники, на які необхідно опиратись при формуванні рекламних процесів всередині підприємства.Документ Фірмовий стиль як складова брендингу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Алексійчук, К.У статті розкрито зміст фірмового стилю як складової брендингу. Розглянуто теоретичні основ фірмового стилю та його значення в маркетинговій діяльності. Проаналізовано основні етапи розробки фірмового стилю. Визначено основні елементи фірмового стилю та його характеристики. Проведено компаративний аналіз фірмового стилю харчових брендів. Надано рекомендації щодо ефективного впровадження фірмового стилю для підвищення конкурентоспроможності компанії.