МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4 за Ключові слова "brand positioning"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Гуманітарна складова стратегічного управління інтегрованими бренд-комунікаціями під час війни(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Зігунова, А.У статті розглянуто вплив війни на інтегровані бренд-комунікації і можливості їх адаптації до умов сьогодення. Основний акцент зроблено на комунікаціях в гуманітарному напрямку, комунікаційних стратегіях з елементами соціальної відповідальності та допомоги постраждалим. Досліджено, як організації можуть використовувати голос бренду для підтримки гуманітарних зусиль, збереження цілісності бренду та зміцнення позитивних відносин із зацікавленими сторонами. Для ілюстрації найкращих практик були використані конкретні кейси. Аргументовано, що інтеграція гуманітарних комунікацій в комунікаційну стратегію бренду під час війни сприятиме стійкості репутації, створить довіру стейкхолдерів і зробить позитивний внесок у загальну реакцію на комунікаційні проявиДокумент Ребрендинг малої транспортної компанії: стратегії переходу від перевізника до бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Масло, І.У сучасному конкурентному середовищі малі транспортні компанії стикаються з викликом перетворення з простих перевізників на розпізнавані бренди. Ця стаття присвячена дослідженню ключових аспектів ребрендингу малої транспортної компанії та факторів, які впливають на його успішність.