МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4 за Ключові слова "brand management"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Brand management strategies and their formation in the service sector(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Vaha, K.The article discusses the key strategies of brand management, the structure of a brand strategy, methods of strategy formation, basic principles and approaches to brand strategies in the service sectorДокумент Бренд-менеджмент у стратегічному розвитку дослідницької агенції(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кліменчук, М.Стаття присвячена питанню управління брендом як основного капіталу компанії, а також його становлення через окреслення ключових напрямків розвитку дослідницьких агенцій, інструментів ефективного підтримання в галузі.Документ Гуманітарна складова стратегічного управління інтегрованими бренд-комунікаціями під час війни(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Зігунова, А.У статті розглянуто вплив війни на інтегровані бренд-комунікації і можливості їх адаптації до умов сьогодення. Основний акцент зроблено на комунікаціях в гуманітарному напрямку, комунікаційних стратегіях з елементами соціальної відповідальності та допомоги постраждалим. Досліджено, як організації можуть використовувати голос бренду для підтримки гуманітарних зусиль, збереження цілісності бренду та зміцнення позитивних відносин із зацікавленими сторонами. Для ілюстрації найкращих практик були використані конкретні кейси. Аргументовано, що інтеграція гуманітарних комунікацій в комунікаційну стратегію бренду під час війни сприятиме стійкості репутації, створить довіру стейкхолдерів і зробить позитивний внесок у загальну реакцію на комунікаційні проявиДокумент Клієнтоорієнтовані технології у бренд-менеджменті(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Берегова, Д.У статті розкрито сутність клієнтоорієнтованого підходу та наведено приклади його застосування українськими брендами. Визначено характерні ознаки категорії «клієнтоорієнтованість», окреслено її принципи, цілі та основні завдання. Узагальнено та систематизувано клієнтоорієнтовані технології в бренд-менеджменті в сучасних умовах.Документ Стратегічне управління асортиментною політикою мережі магазинів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Білінчук, О.У статті описано, як здійснюється стратегічне управління асортиментною політикою в бренд-менеджменті на ТОВ Мережа магазинів Dnipro-M. Наведені основні принципи та підходи до формування асортименту, що дозволяють підвищити конкурентоспроможність бренду. Також розглядаються методи аналізу та оцінки ефективності асортиментної політики. Також, підкреслюється важливість стратегічного підходу до управління асортиментом для довгострокового успіху бренду. Описано, як правильне формування асортименту може вплинути на задоволення потреб клієнтів та збільшення їх лояльності. Додатково розглядаються ключові фактори, що впливають на успішність асортиментної політики, включаючи аналіз ринку, поведінку споживачів та тенденції в галузі.