МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4 за Ключові слова "assortment formation"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стратегічне управління асортиментною політикою мережі магазинів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Білінчук, О.У статті описано, як здійснюється стратегічне управління асортиментною політикою в бренд-менеджменті на ТОВ Мережа магазинів Dnipro-M. Наведені основні принципи та підходи до формування асортименту, що дозволяють підвищити конкурентоспроможність бренду. Також розглядаються методи аналізу та оцінки ефективності асортиментної політики. Також, підкреслюється важливість стратегічного підходу до управління асортиментом для довгострокового успіху бренду. Описано, як правильне формування асортименту може вплинути на задоволення потреб клієнтів та збільшення їх лояльності. Додатково розглядаються ключові фактори, що впливають на успішність асортиментної політики, включаючи аналіз ринку, поведінку споживачів та тенденції в галузі.