МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4 за Ключові слова "advertising channels"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Рекламна діяльність підприємства ДП «Адідас»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Крайніченко, Д.Стаття присвячена актуальній проблемі організації рекламної діяльності на ДП «Адідас» та активізації інструментів маркетингу, зокрема реклами.Документ Стратегія рекламування мережі торговельних центрів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Дяченко, Д.Стаття присвячена розробці стратегії рекламування мережі торговельних центрів. Основна увага приділена аналізу сучасних маркетингових інструментів, ефективності різних рекламних каналів та їх впливу на споживачів. Розглянуто кращі практики в сфері реклами та маркетингових комунікацій, а також наведено рекомендації щодо підвищення впізнаваності бренду та залучення нових клієнтів. Окремо висвітлено питання цифрового маркетингу та його роль у просуванні торговельних центрів.Документ Управління рекламною діяльністю в мережі інтернет(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Крайненко, Д.Сьогодні онлайн-реклама є невід’ємною частиною сучасного маркетингу. У статті розглядається важливість онлайн-реклами, її переваги та особливості. Також аналізується зростання конкуренції в цій сфері та наголошується на потребі в ефективному управлінні рекламними кампаніями. Описано кроки, які необхідно зробити для успішного проведення рекламної кампанії в Інтернеті: від визначення цілей до аналізу результатів та оптимізації. Наведено таблицю, де стисло описуються етапи рекламної кампанії. Представлені та охарактеризовані основні інструменти та методи онлайн-реклами, такі як контекстна реклама, медійна реклама, таргетована реклама, SEO та SEM.