МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4 за Ключові слова "advertising campaign"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Digital performance кампанія рекламного агентства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Таран, Є.У статті проаналізовано суть та основні етапи digital performance рекламної кампанії в сучасних умовах. Охарактеризовано інновації, що використовуються у цій сфері, та визначено ключові фактори впливу на ефективність рекламних кампаній. Розглянуто процес реалізації кампанії в рекламній агенції від дослідження ринку до звітності та аналізу результатів. Особлива увага приділена використанню штучного інтелекту, програматик реклами та big data для підвищення ефективності реклами.Документ Рекламна кампанія торговельних підприємств(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Каращук, С.Стаття спрямована на висвітлення основ, сутності і значення організації рекламної кампанії в діяльності вітчизняних підприємств. В ході дослідження було наведено основні визначення рекламної кампанії, та наведено види рекламної кампанії. Також було досліджено структурно-функціональну модель рекламної кампанії.