МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4 за Ключові слова "advertising"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетинг менеджмент діяльності фармацевтичного підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Коротков, Д.У статті розглянуто особливості формування образу бренду ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця». Проведено аналіз комунікативної підсистеми розвитку бренду ПрАТ »Фармацевтична фірма «Дарниця». Досліджено фактори, що перешкоджають розвитку маркетингового потенціалу ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця». Описано технології, що активно впроваджуються у фармацевтичний маркетинг Фармацевтичної фірми «Дарниця».Документ Оцінка рекламної діяльності закладів вищої освіти(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Плосконос, Д.У статті розглянуто методи оцінки ефективності рекламної діяльності в Інтернеті, як новітньому середовищі бізнес-комунікацій. Результати дослідження проблем оцінки ефективності Інтернет-реклами показали, що світовий ринок Інтернет-реклами розвивається динамічно, але нерівномірно серед різних її видів, зокрема найбільше зростання спостерігається у SMM та пошуковій рекламі. Доведено, що для оцінки ефективності Інтернет-реклами необхідно використовувати комплексний підхід, який дозволяє оцінювати як комунікативні, так і економічні показники в рамках моделі AIDA.Документ Реклама як інстумент медіастратегії рекламного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Рубцова, Д.У статті розглянуто основні чинники та складові медіа стратегії рекламного бізнесу, схему роботи рекламних агенцій, їхнє місце на ринку послуг та організація рекламної діяльності.Документ Рекламна діяльність підприємства з виготовлення залізобетонних виробів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Соколова, К.У статті проаналізовано питання організації рекламної діяльності підприємства з виготовлення залізобетонних виробів (ЗБВ). Розглянуто актуальність теми, ступінь її розкритості в літературі, визначено мету, об’єкт та предмет дослідження. Описано методи та інструменти, які використовувалися для проведення дослідження. Обговорено аналіз проблемних питань організації рекламної діяльності підприємств з виготовлення ЗБВ та розроблені рекомендації щодо їх вирішення.Документ Рекламна кампанія торговельних підприємств(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Каращук, С.Стаття спрямована на висвітлення основ, сутності і значення організації рекламної кампанії в діяльності вітчизняних підприємств. В ході дослідження було наведено основні визначення рекламної кампанії, та наведено види рекламної кампанії. Також було досліджено структурно-функціональну модель рекламної кампанії.Документ Цифрові інструменти рекламування закладу вищої освіти(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Котляренко, В.У статті розкрито основні цифрові інструменти та методи рекламування закладів вищої освіти. Важливість реклами, структура рекламного контенту та стратегії, які використовуються для просування вищої освіти у сфері інформації та навчання, систематично вивчаються в цьому дослідженні. Крім того, у дослідженні розглядаються найефективніші цифрові інструменти, що використовуються маркетинговими службами у вищій освіті соціальні медіа-платформи, такі як Facebook або Instagram, Telegram або LinkedIn; Google Ads; SEO; Електронний маркетинг; створення відеоконтенту; ведення блогу; аналітика плюс тестування, а також впливовий маркетинг.