МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4 за Ключові слова "advertisements"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління рекламною діяльністю в мережі інтернет(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Крайненко, Д.Сьогодні онлайн-реклама є невід’ємною частиною сучасного маркетингу. У статті розглядається важливість онлайн-реклами, її переваги та особливості. Також аналізується зростання конкуренції в цій сфері та наголошується на потребі в ефективному управлінні рекламними кампаніями. Описано кроки, які необхідно зробити для успішного проведення рекламної кампанії в Інтернеті: від визначення цілей до аналізу результатів та оптимізації. Наведено таблицю, де стисло описуються етапи рекламної кампанії. Представлені та охарактеризовані основні інструменти та методи онлайн-реклами, такі як контекстна реклама, медійна реклама, таргетована реклама, SEO та SEM.