МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 2
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 2 за Ключові слова "innovations"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетингові стратегії закладу вищої освіти(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Перерва, Я.В статті розглядаються маркетингові стратегії Державного торгово-економічного університету (ДТЕУ) у контексті сучасних викликів та можливостей у сфері вищої освіти. Проаналізовано актуальні тенденції та інноваційні підходи до розвитку маркетингових стратегій, зокрема у залученні студентів, підтримці фінансової стійкості, розвитку міжнародної співпраці та підвищенні конкурентоспроможності університету. Висвітлено важливість використання інноваційних методів, таких як віртуальна реальність, соціальні медіа, онлайн-курси та інші, для ефективного просування освітніх послуг ДТЕУ. Дослідження ставить за мету зрозуміти роль маркетингу у стратегічному управлінні університетом та розробити рекомендації для подальшого розвитку його маркетингових стратегій.