МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 2
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 2 за Ключові слова "information technology"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетингові стратегії розвитку підприємства у сфері інформаційних технологій(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Панкєєва, М.Сфера інформаційних технологій (ІТ) є однією з найдинамічніших і найінноваційніших галузей сучасної економіки. З кожним роком зростає кількість компаній, які прагнуть вийти на міжнародний ринок, аби розширити свої можливості та зміцнити конкурентні позиції. Водночас цей процес супроводжується численними викликами, включаючи необхідність адаптації до культурних, економічних та правових особливостей нових ринків. Ефективне формування маркетингових стратегій є критичним для успіху ІТ-компаній на глобальному рівні. У цьому контексті, дослідження специфіки виходу ІТ-компаній на світовий ринок та обґрунтування методичних засад маркетингових стратегій стають надзвичайно актуальними завданнями, що сприятимуть їхньому успішному розвитку та конкурентоспроможності. ess.