МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 2
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 2 за Ключові слова "impact of marketing strategies"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ SMM-стратегії в автомобільній роздрібній торгівлі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Никоденко, Є.Соціальні мережі перетворилися на важливий майданчик для взаємодії між брендами та споживачами, особливо в сегменті автомобільної роздрібної торгівлі. Стратегії маркетингу в цьому середовищі мають значний вплив на споживчу поведінку. Однак, зрозуміти, як саме ці стратегії впливають на вибір споживачів та їхнє рішення придбати автомобіль, є ключовим завданням для бізнесу. У цій статті ми проведемо аналіз тенденцій, ефективності та перспектив стратегій маркетингу в соціальних мережах у контексті автомобільної роздрібної торгівлі, розглянемо їхній вплив на споживчу поведінку та виявимо можливості для подальшого розвитку цього сегменту.