МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 2
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 2 за Ключові слова "enterprise"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комунікаційна стратегія підприємств(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Галь, Н.Стаття присвячена розгляду базових принципах формування комунікаційної стратегії підприємств. В статті наведено перелік авторських визначень комунікаційної стратегії підприємств. В ході дослідження наведено схему маркетингових комунікацій, досліджено переваги ефективної системи комунікацій підприємства, також відображено перелік зовнішніх і внутрішніх факторів що визначають комунікаційні стратегії підприємств. У підсумку наведено алгоритм формування комунікаційної стратегії торго¬вельних підприємств.Документ Маркетинг менеджмент як чинник конкурентоспроможності підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Удовіченко, А.Стаття орієнтована на висвітлення методичних основ забезпечення маркетингового управління в конкурентоспроможності сучасних підприємств. В статті висвітлено основні функції маркетингового менеджменту, досліджено підходи вітчизняних науковців до сут-ності «маркетинг менеджменту». Також в статті висвітлено низку стратегій, для конку-рентоспроможності підприємств.Документ Стимулювання збуту в системі маркетинг менеджмент(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Єрош, В.Стаття присвячена аналізу заходів, які сприяють ефективнішому формуванню збутової стратегії, розглядаються різноманітні види стимулювання збуту залежно від учасників цього процесу, а також сутність стимулювання збуту та взаємозв’язок між виробниками та дистриб’юторами у формуванні маркетингової діяльності підприємства.