МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 2
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 2 за Ключові слова "digital marketing"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ SMM-стратегії в автомобільній роздрібній торгівлі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Никоденко, Є.Соціальні мережі перетворилися на важливий майданчик для взаємодії між брендами та споживачами, особливо в сегменті автомобільної роздрібної торгівлі. Стратегії маркетингу в цьому середовищі мають значний вплив на споживчу поведінку. Однак, зрозуміти, як саме ці стратегії впливають на вибір споживачів та їхнє рішення придбати автомобіль, є ключовим завданням для бізнесу. У цій статті ми проведемо аналіз тенденцій, ефективності та перспектив стратегій маркетингу в соціальних мережах у контексті автомобільної роздрібної торгівлі, розглянемо їхній вплив на споживчу поведінку та виявимо можливості для подальшого розвитку цього сегменту.Документ Світовий досвід розробки SMM-стратегії(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бурлака, Т.Мета статті полягає у дослідження теоретичних основ формування SMM-стратегії. Спочатку було досліджено розвиток цифрового маркетингу та швидкий ріст аудиторії соціальних мереж котрий відбувається кожного дня. Наступним було досліджено сутність маркетингу в соціальних мережах (SMM) та SMM-стратегії як частини маркетингу загалом. Надалі дослідження було зосереджено на цілях та етапах формування SMM-стратегії. Загалом існує багато цілей стратегії проте важливо зробити аналіз та дослідження компанії чи бренду перед самим формуванням цілей. Кожний етап створення плану розвитку соціальних мереж потребує дослідження та аналізу для ефективного створення, а потім застосування стратегії.