МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 2
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 2 за Ключові слова "competitiveness"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетинг менеджмент як чинник конкурентоспроможності підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Удовіченко, А.Стаття орієнтована на висвітлення методичних основ забезпечення маркетингового управління в конкурентоспроможності сучасних підприємств. В статті висвітлено основні функції маркетингового менеджменту, досліджено підходи вітчизняних науковців до сут-ності «маркетинг менеджменту». Також в статті висвітлено низку стратегій, для конку-рентоспроможності підприємств.Документ Маркетингове середовище підприємства на ринку лакофарбової продукції(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Коваль, А.У статті проаналізовано сутність та структуру маркетингового середовища підприємства на ринку лакофарбової продукції. Охарактеризовано ключові фактори впливу маркетингового середовища на формування маркетингової стратегії підприємства, проведено SWOT-аналіз та визначено основні напрямки посилення конкурентоспроможності підприємства.Документ Маркетингові стратегії закладу вищої освіти(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Перерва, Я.В статті розглядаються маркетингові стратегії Державного торгово-економічного університету (ДТЕУ) у контексті сучасних викликів та можливостей у сфері вищої освіти. Проаналізовано актуальні тенденції та інноваційні підходи до розвитку маркетингових стратегій, зокрема у залученні студентів, підтримці фінансової стійкості, розвитку міжнародної співпраці та підвищенні конкурентоспроможності університету. Висвітлено важливість використання інноваційних методів, таких як віртуальна реальність, соціальні медіа, онлайн-курси та інші, для ефективного просування освітніх послуг ДТЕУ. Дослідження ставить за мету зрозуміти роль маркетингу у стратегічному управлінні університетом та розробити рекомендації для подальшого розвитку його маркетингових стратегій.Документ Маркетингові стратегії розвитку підприємства у сфері інформаційних технологій(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Панкєєва, М.Сфера інформаційних технологій (ІТ) є однією з найдинамічніших і найінноваційніших галузей сучасної економіки. З кожним роком зростає кількість компаній, які прагнуть вийти на міжнародний ринок, аби розширити свої можливості та зміцнити конкурентні позиції. Водночас цей процес супроводжується численними викликами, включаючи необхідність адаптації до культурних, економічних та правових особливостей нових ринків. Ефективне формування маркетингових стратегій є критичним для успіху ІТ-компаній на глобальному рівні. У цьому контексті, дослідження специфіки виходу ІТ-компаній на світовий ринок та обґрунтування методичних засад маркетингових стратегій стають надзвичайно актуальними завданнями, що сприятимуть їхньому успішному розвитку та конкурентоспроможності. ess.