МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 2
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 2 за Ключові слова "brand"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетинг менеджмент у соціальних мережах фармацевтичного підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ляш, М.У статті розглянуто принципи формування ефективної системи інтернет-маркетингу бренду «дарниця»; описано основні етапи створення та реалізації інтернет-стратегії просування бренду у соціальних мережах; досліджено канали залучення пацієнтів, медичних та фармацевтичних працівників на інтернет-ресурси ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця»; сформовано Медіа-план облікового запису ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» в Instagram.Документ Цифрові бренд-маркетингові комунікації страхових компаній(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Тонгобаш, В.В статті розглянуто формування маркетингових комунікацій при розвитку бренда страхової компанії. При обґрунтуванні підходів до особливостей застосування концепції інтегрованих маркетингових комунікацій страховими компаніями розглянуті проблеми роз-витку страхового ринку України, тренди діджиталізації, інструменти цифрового маркети-нгу та канали поширення цифрових маркетингових комунікацій.