МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 2
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 2 за Ключові слова "Internet marketing"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетингові стратегії в управлінні збутовими каналами сільськогосподарського підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Челленюк, А.У статті розглянуто всі можливі канали збуту для продукції сільськогосподарського підприємства. Наприклад традиційними каналами реалізації в Україні є: комерційні посередники, власна торговельна мережа, інші аграрні товаровиробники, працівники підприємства і споживачі, котрі купують продукцію у виробника. Також виявлено, які є маркетингові стратегії та підходи в управлінні даними каналами збуту сільськогосподарської продукції. Досліджено інтернет-маркетингову діяльність на підприємствах аграрного сектору та маркетингову стратегію AgriTech.Документ Інтернет-маркетинг підприємства «Comfy»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Григоренко, А.У статті досліджено сутність поняття інтернет маркетингу підприємства. Відображено різницю традиційного та інтернет-маркетингу підприємства. Наведено витрати на маркетингову роботу підприємства «COMFY», наведено портрет цілей бренду. Також в ході дослідження було сформовано основні маркетингові канали «COMFY», вікові параметри частки цільової аудиторії підприємства, а також проаналізовано інтернет маркетинг в порівнянні до існуючих галузевих конкурентів.Документ Інтернет-маркетинг у діяльності вітчизняних підприємств(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Нечта, Т.Стаття акцентована на дослідженні концептуальних засад використання інтернет-маркетингу в роботі вітчизняних підприємств. В статті досліджено низку інструментів інтернет-маркетингу, досліджено цілі використання інтернет-маркетингу в бізнесі, а також наведено сучасні тренди пов’язані з інтернет-маркетингом в цифровому середовищі.