МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 2
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 2 за Ключові слова "Internet"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Світовий досвід розробки SMM-стратегії(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бурлака, Т.Мета статті полягає у дослідження теоретичних основ формування SMM-стратегії. Спочатку було досліджено розвиток цифрового маркетингу та швидкий ріст аудиторії соціальних мереж котрий відбувається кожного дня. Наступним було досліджено сутність маркетингу в соціальних мережах (SMM) та SMM-стратегії як частини маркетингу загалом. Надалі дослідження було зосереджено на цілях та етапах формування SMM-стратегії. Загалом існує багато цілей стратегії проте важливо зробити аналіз та дослідження компанії чи бренду перед самим формуванням цілей. Кожний етап створення плану розвитку соціальних мереж потребує дослідження та аналізу для ефективного створення, а потім застосування стратегії.