МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС за Ключові слова "guest service"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Міжнародний досвід стандартизації обслуговування споживачів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бесолов, А.У статті розглядається питання впровадження міжнародних стандартів обслуговування споживачів у готелях та ресторанах, а також їх вплив на підвищення якості наданих послуг. Аналізується, як стандартизація процесів обслуговування сприяє створенню позитивного досвіду для гостей, і як це пов’язано з рівнем підготовки персоналу. Також надаються рекомендації щодо підвищення ефективності системи управління обслуговуванням та підготовки кадрів у готельно-ресторанній індустрії.