МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС за Ключові слова "concentrated marketing strategy."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Теоретичні основи дослідження стратегії маркетингу міжнародної готельної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гінжелюк, Ю.У статті детально розглянуто теоретичні аспекти дослідження та формування стратегії розвитку маркетингу міжнародних готельних послуг. Проведено аналіз ключових етапів розробки маркетингових стратегій, включаючи їх адаптацію до специфіки глобального ринку готельних послуг. Визначено основні маркетингові стратегії, їхні переваги та недоліки, а також їхній вплив на конкурентоспроможність і довгостроковий успіх підприємства.