МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС за Ключові слова "competitiveness"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Конкурентоспроможність готельної мережі на міжнародному ринку послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Воронін, М.У статті досліджено особливості конкурентоспроможності готельних та ресторанних мереж на міжнародному ринку послуг. Розкрито поняття конкурентоспро-можності в контексті індустрії гостинності, розглянуто основні фактори, що впливають на конкурентну позицію готельних та ресторанних мереж на глобальному рівні, а також стратегії підвищення їх конкурентоспроможності.Документ Конкурентоспроможність міжнародної готельної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бочкалова, К.У статті досліджено сутність та ключові фактори конкурентоспроможності міжнародних готельних мереж в умовах глобалізації. Проаналізовано вплив різноманітних аспектів діяльності готельних мереж на їх конкурентну позицію на світовому ринку. Розглянуто роль інновацій, якості послуг, маркетингових стратегій та управління людськими ресурсами у формуванні конкурентних переваг. Особлива увага приділена впливу сучасних викликів, таких як пандемія COVID-19 та військові конфлікти, на конкурентоспроможність готельних мереж. Запропоновано класифікацію факторів конкурентоспроможності та визначено перспективні напрями підвищення конкурентоспроможності міжнародних готельних мереж.Документ Програми споживчоорієнтованого розвитку міжнародної готельної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Варцаба, Т.Стаття розглядає сучасні підходи та стратегії, які використовуються готельними мережами для залучення та задоволення споживачів. Автор проаналізував різноманітні програми споживчоорієнтованого розвитку, такі як інтеграція в соціальні мережі, розвиток мобільних додатків, впровадження програм лояльності тощо. Стаття також висвітлює переваги та недоліки використання таких програм у готельній індустрії та надає рекомендації щодо оптимального використання цих стратегій для підвищення конкурен-тоспроможності та забезпечення високого рівня задоволення споживачів. Висновки статті можуть бути корисними для менеджменту готельних мереж, маркетингових фахівців та дослідників у галузі готельного бізнесу.Документ Стратегія диджитал-маркетингу міжнародної готельної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Патлух, М.У статті проаналізовано сучасні стратегії диджитал маркетингу, що використовуються міжнародними готельними мережами, зокрема їх вплив на залучення нових споживачів, підвищення лояльності та покращення впізнаваності бренду. Обґрунтовано ефективність використання інструментів для оптимізації маркетингових процесів і підвищення конкурентоспроможності на глобальному ринку.Документ Інтегровані маркетингові комунікації підприємств готельного господарства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Данилюк, О.Стаття розглядає поняття та принципи інтегрованих маркетингових комунікацій у контексті діяльності підприємств готельного господарства. Автор проаналізував роль та значення цих комунікаційних стратегій у вдосконаленні рекламних практик та підвищенні конкурентоспроможності готельного бізнесу.Документ Інтернет-бронювання послуг міжнародної готельної та ресторанної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Чернишов, А.Анотація. У статті аналізується розвиток та найважливіші тенденції, освоєння розвитку ринку онлайн бронювання туристичних та готельних послуг в Україні. Характеризується сутність онлайн бронювання, його історія та актуальні можливості використання. Розглядаються тенденції розвитку електронних систем бронювання та резервування туристичних послуг, висвітлено фактори, що впливають на ринок онлайн продажів туристичних послуг, виділено переваги та недоліки організації подорожей з використанням сучасних інформаційних ресурсів. Проаналізовано найуспішніші моделі популярних сайтів, підключених до систем бронювання, розкрито переваги даних сервісів. Розглянуто відмінності структури онлайн тревел ринку України та Європи. Запропоновано шляхи щодо підвищення конкурентоспроможності та використання систем інтернет-бронювання та резервування туристичних та готельних послуг України.