МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2) за Ключові слова "enterprise."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ Вплив війни на маркетингове середовище підприємства: шляхи подолання(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Янчицька, М.У статті досліджено діяльність бізнесу під час війни та її вплив на маркетингове середовище підприємства. Запропоновані шляхи подолання негативного впливу бойових дій на діяльність підприємства.
- Документ Конкурентоспроможність як основа маркетингу підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Ніколайчук, А.Стаття присвячена аналізу факторів підвищення конкурентоспроможність в маркетинговій діяльності підприємства. В статті висвітлені основні складові конкурентоспроможності, досліджено методи та інструменти її підвищення, сформовано пул складових маркетингового плану для підтримки та росту конкурентоспроможності підприємств.
- Документ Управління маркетингом на підприємствах(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Чухрай, А.Стаття присвячена дослідженню концептуальних засад реалізації маркетингу на підприємствах і управління ним. В статті сформовано підходи до визначення поняття «маркетинг», представлено принципи результативного маркетингового управління, надано перелік основних функцій. Узагальнено етапи управління маркетингом на підприємстві та сформовано перелік основних інструментів даного процесу.