МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2) за Ключові слова "enterprise."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вплив війни на маркетингове середовище підприємства: шляхи подолання(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Янчицька, М.У статті досліджено діяльність бізнесу під час війни та її вплив на маркетингове середовище підприємства. Запропоновані шляхи подолання негативного впливу бойових дій на діяльність підприємства.Документ Конкурентоспроможність як основа маркетингу підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Ніколайчук, А.Стаття присвячена аналізу факторів підвищення конкурентоспроможність в маркетинговій діяльності підприємства. В статті висвітлені основні складові конкурентоспроможності, досліджено методи та інструменти її підвищення, сформовано пул складових маркетингового плану для підтримки та росту конкурентоспроможності підприємств.Документ Управління маркетингом на підприємствах(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Чухрай, А.Стаття присвячена дослідженню концептуальних засад реалізації маркетингу на підприємствах і управління ним. В статті сформовано підходи до визначення поняття «маркетинг», представлено принципи результативного маркетингового управління, надано перелік основних функцій. Узагальнено етапи управління маркетингом на підприємстві та сформовано перелік основних інструментів даного процесу.