МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2) за Ключові слова "enterprise"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Засоби маркетингових комунікацій підприємств(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Ланько, О.В статті проаналізовано основні засоби маркетингових комунікацій промислових підприємств та виділено особливості комунікацій промислового маркетингу, порівнюючи зі споживчим маркетингом.Документ Маркетинговий план: структура та впровадження(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Шумакова, О.У статті детально розглянуто визначення маркетингового плану, також детально розглянуті та розписані етапи розробки плану, його зміст за розділами з теоретичними поясненнями та впровадження маркетингового плану в організацію. Також у статті узагальнені наукові підходи та практичні правила щодо маркетингового плану.