МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2) за Ключові слова "efficiency of trade"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетингова діяльність підприємства роздрібної торгівлі(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Коршак, Є.Зважаючи на те, що економіка України сьогодні проявляє стійкий ріст у сфері споживчих товарів, саме тут зустрічаються основні інтереси споживачів і виробників. Роздрібний бізнес об’єднує інтереси продавця, який прагне отримувати прибуток, та потреби покупця, який бажає придбати високоякісні товари та послуги для задоволення своїх потреб. У контексті конкуренції в роздрібній торгівлі особливу важливість набувають питання, пов’язані з підвищенням ефективності торговельної діяльності. Фактори, що визначають умови довгострокового виживання та розвитку підприємства на ринку, є основою сучасного маркетингу.