МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2) за Ключові слова "e-commerce"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетинг в соціальних мережах торговельного підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Кондратюк, Ю.В статті проаналізовано особливості формування та використання маркетингу в соціальних мережах торговельного підприємства пов’язаного зі сферою розваг, а саме продаж настільних ігор. Тут присутнє обґрунтування використання соціальних мереж у сфері продажу задля просування бренду, формування його іміджу та збільшення обсягів продажу товарів.Документ Інструменти цифрового маркетингу в діяльності підприємств роздрібної торгівлі(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Тонченко, А.Мета статті полягає у дослідження основних інструментів цифрового маркетингу в діяльності підприємств роздрібної торгівлі. Для початку нами було досліджено роль та розвиток цифрового маркетингу та визначенні його основні інструменти. Наступним було досліджено розвиток електронної торгівлі як одного із основних напрямків роздрібної торгівлі в умовах цифрових технологій. Визначено, що саме цифрові технологій являються основою маркетингу сучасного підприємства та створюють всі умови для розвитку роздрібної торгівлі не лише для українських, але й світових компаній.