МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2) за Ключові слова "consumer"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Головань, Ю.У статті описується поняття маркетингу, ефективність маркетингу на підприємстві, завдання маркетингу, цілі маркетингу. Розкривається завдання та структура маркетингу. Розглядаються маркетингові стратегії підприємств.Документ Маркетингове управління лояльністю споживачів на прикладі бренду «Pandora»(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Кичкирук, М.У статті розглянуто особливості системи лояльності бренду «Pandorа» в Україні та світі, визначені конкретні шляхи поліпшення наявної системи лояльності та її удосконалення з метою приваблення постійних клієнтів. Розроблено план удосконалення стратегії лояльності, внесені пропозиції щодо розвитку програми лояльності.