МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2) за Ключові слова "consumer"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Головань, Ю.У статті описується поняття маркетингу, ефективність маркетингу на підприємстві, завдання маркетингу, цілі маркетингу. Розкривається завдання та структура маркетингу. Розглядаються маркетингові стратегії підприємств.
- Документ Маркетингове управління лояльністю споживачів на прикладі бренду «Pandora»(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Кичкирук, М.У статті розглянуто особливості системи лояльності бренду «Pandorа» в Україні та світі, визначені конкретні шляхи поліпшення наявної системи лояльності та її удосконалення з метою приваблення постійних клієнтів. Розроблено план удосконалення стратегії лояльності, внесені пропозиції щодо розвитку програми лояльності.