МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2) за Ключові слова "competitiveness"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Конкурентоспроможність як основа маркетингу підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Ніколайчук, А.Стаття присвячена аналізу факторів підвищення конкурентоспроможність в маркетинговій діяльності підприємства. В статті висвітлені основні складові конкурентоспроможності, досліджено методи та інструменти її підвищення, сформовано пул складових маркетингового плану для підтримки та росту конкурентоспроможності підприємств.Документ Формування конкурентних переваг сучасного підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Тітова, А.У статті розглянуто сутність та види конкурентних переваг підприємства. Важливість бути конкурентоспроможним та мати певні конкурентні переваги. Розглянуто джерела формування, класифікацію переваг, показано загальні переваги для всіх галузей, наведені вимоги для перемоги переваги у боротьбі з конкурентам.