МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2) за Ключові слова "communications"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Напрями удосконалення збутової діяльності підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Сорока, М.У статті розглядаються основні проблеми збутової діяльності підприємства та можливі напряму вдосконалення ефективності Враховуючи мету дослідження, для успішного функціонування підприємств запропоновано й обґрунтовано ряд механізмів, які можуть справити позитивний вплив на їх функціонування.Документ Формування комунікаційної стратегії в умовах воєнного стану(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Берегеля, Б.У статті досліджено особливості та проблеми формування комунікаційної стратегії в умовах воєнного стану. Проаналізовано сприйняття рекламного креативу покупцями, вплив війни на ведення бізнесу, зміни рекламно-комунікаційної активності.