МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2) за Ключові слова "business"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вплив війни на маркетингове середовище підприємства: шляхи подолання(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Янчицька, М.У статті досліджено діяльність бізнесу під час війни та її вплив на маркетингове середовище підприємства. Запропоновані шляхи подолання негативного впливу бойових дій на діяльність підприємства.Документ Реклама в системі маркетингових комунікацій підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Ардельян, А.Стаття присвячена розгляду реклами як важливого елементу маркетингових комунікацій підприємства. Реклама є необхідною складовою маркетингових комунікацій підприємства, яка допомагає привернути увагу цільової аудиторії до продуктів чи послуг. Вона сприяє підвищенню свідомості про бренд, стимулюванню попиту та збільшенню продажів. Ефективна рекламна стратегія, адаптована до потреб та особливостей ринку, сприяє досягненню успіху підприємства.