МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2) за Ключові слова "branding"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комунікаційна стратегія маркетингової агенції на зовнішньому ринку(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Величко, О.У статті досліджена сутність різних елементів системи комунікацій та потенційно інтегруючої ролі маркетингових комунікацій, підходів до їх управління. Узагальнені види та елементи комунікаційних стратегій та сформульовані особливості етапів формування ефективної комунікаційної стратегії та яку роль вона відіграє у розвитку маркетингової агенції на зовнішньому ринку.Документ Синтетичні інструменти в системі маркетингових комунікацій підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Коломієць, В.В статті визначена сутність маркетингових комунікацій підприємства, наведені цілі та завдання формування маркетингових комунікацій, надана характеристика синтетичним інструментам маркетингових комунікацій.Документ Сучасні інструменти брендингу(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Некоз, Є.Стаття присвячена огляду сучасних маркетингових технологій та інструментів брендингу. У статті досліджуються різні підходи до брендингу, такі як бренд-ідентичність, бренд-імідж та бренд-особистість. Також розглядаються різні маркетингові інструменти, які допомагають підтримувати та розвивати бренд, такі як соціальні мережі, контент-маркетинг, відео-маркетинг та інші. Дослідження базується на аналізі відомих компаній та експертів у галузі маркетингу. Стаття допоможе читачам ознайомитися з основними технологіями та інструментами, які використовуються в сучасному маркетингу для підтримки та розвитку брендів.