ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ У ХХІ СТ. (TRADE AND ECONOMIC RELATIONS IN THE 21 CENTURY)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ У ХХІ СТ. (TRADE AND ECONOMIC RELATIONS IN THE 21 CENTURY) за Ключові слова "competitiveness"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ Бренд-менеджмент у стратегічному розвитку глобального виробництва(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Андріюк, Д.У сучасних умовах глобалізації бренд-менеджмент відіграє важливу роль у стра-тегічному розвитку виробничих компаній, допомагаючи їм адаптуватися до нових ринкових реалій і підтримувати конкурентоспроможність на міжнародній арені. Стаття досліджує теоретичні основи бренд-менеджменту, вплив цього процесу на формування конкурентних переваг і його роль у інноваційних стратегіях виробничих компаній. Зокрема, розглядаються виклики глобалізації, важливість цифрових платформ і соціальної відповідальності для фор-му¬вання сучасних брендів. Практичні приклади успішних компаній, таких як Tesla та Siemens, демонструють, як ефективне управління брендами стає інструментом не лише маркетин¬гового, але й стратегічного управління в глобальному контексті.
- Документ Бренд-орієнтоване управління конкурентоспроможністю торговельних мереж у глобальному маркетингу(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Гутель, А.У статті досліджується бренд-орієнтоване управління конкурентоспроможністю торговельних мереж у глобальному маркетинговому середовищі на прикладі мережі «Метро». Розглянуто роль бренду як стратегічного активу, що забезпечує успіх підприємства в умовах глобалізації та посиленої конкуренції на світових ринках. За допомогою порівняльного аналізу конкурентоспроможності торговельних мереж «Метро», «Ашан Україна Гіпермаркет» та Fozzy Group виявлено сильні та слабкі сторони брендових стратегій.