МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1 за Ключові слова "consumers"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Рекламна діяльність на підприємстві роздрібної торгівлі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Горбач, К.У статті висвітлюються особливості рекламної діяльності підприємств роздрібної торгівлі, зосереджуючись на вивченні впливу реклами на ефективність у даній сфері. Дослідження фокусується на визначенні основних факторів, що впливають на успішність рекламної діяльності в роздрібній торгівлі, включаючи таргетинг, змістове наповнення та взаємодію з цільовою аудиторією. Було розглянуто показники ефективності реклами та застосування аналізу даних як інструменти для вимірювання ефективності рекламних зусиль. Проведено аналіз викликів, з якими стикаються підприємства роздрібної торгівлі при здійсненні рекламної діяльності. Досліджено способи ефективного використання реклами для підвищення прибутковості та ефективності діяльності підприємств роздрібної торгівлі.