МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1 за Ключові слова "competitiveness"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетинг менеджмент підприємства: теорія і практика(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бойко, А.У статті проаналізовано теоретичні аспекти маркетинг-менеджменту підприємств. Розглянуто основні концепції, стратегії, інструменти та тенденції розвитку маркетингу, зокрема у контексті сучасних викликів та можливостей. Досліджено роль стратегічного маркетингу, маркетингових досліджень, маркетингового міксу та інших ключових аспектів, які визначають ефективність маркетингової діяльності підприємства.Документ Маркетингові комунікації в управлінні підприємством(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Данильченко, Ю.У статті розглянуто поняття «маркетингова комунікація» та її класифікація. Освітлено процес вибору маркетингової комунікації, факторів вибору та як впливає вибір маркетингової комунікації в управлінні підприємства на конкурентоспроможність. Розглянуто комунікаційні інструменти та доцільність їх використання. Запропоновані етапи маркетингових комунікацій та ефективність їх використання.Документ Рекламна діяльність кондитерських підприємств в Україні(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Михайлюк, М.У статті розкриті питання формування оптимального товарного асортименту. Розглядаються методи просування, дослідження ринку та інноваційний розвиток як основні складові успішної конкуренції.Документ Система бренд-менеджменту як фактор підвищення конкурентоспроможності будівельного підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Глотова, В.У статті досліджено вплив бренд-менеджменту на конкурентоспроможність будівельних підприємств. Розглянуто теоретичні основи, аналіз успішних прикладів, виклики та проблеми, а також розроблено рекомендації щодо вдосконалення бренд-менеджменту.Документ Формування рекламної кампанії бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Хитра, Я.У статті проаналізовано теоретичні аспекти маркетинг-менеджменту підприємств. Розглянуто основні концепції, стратегії, інструменти та тенденції розвитку маркетингу, зокрема у контексті сучасних викликів та можливостей. Досліджено роль стратегічного маркетингу, маркетингових досліджень, маркетингового міксу та інших ключових аспектів, які визначають ефективність маркетингової діяльності підприємства.