МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1 за Ключові слова "brandloyalty"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стратегічний підхід до формування та розвитку бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ющенко, А.У статті розглянуто основні аспекти стратегічного підходу до розвитку бренду, що включають аналіз сучасних ринкових тенденцій, визначення цільової аудиторії та позиціонування бренду. Особлива увага приділяється методам побудови та підтримки сильної брендової ідентичності, а також інструментам стратегічного маркетингу, які сприяють підвищенню впізнаваності та лояльності споживачів. Стаття буде корисною для маркетологів, брендових менеджерів та інших фахівців, зацікавлених у підвищенні конкурентоспроможності своїх брендів на ринку.