МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1 за Ключові слова "brand communications"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інтернет-технології в освітній галузі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Артюшенко, О.У статті розглянуто теоретичні засади бренд-комунікацій на основі інтернет-технологій в освітній галузі. Охарактеризовано соціально-етичний вектор інтеграційних зусилля маркетингового інструментарію та бренд-впливу. Запропоновано нові підходи до застосування у брендингу AR/VRтехнологій, що розширює можливості учнів та студентів у виборі освітніх програм, вивченні навчальних курсів, сприяє візуалізації участі громадськості у формуванні навчальних програм та створенні онлайн-курсів, підвищує рівень їхньої освітньої та методичної підтримки. Внесено пропозиції щодо необхідності розвитку колабораційного підходу до проектування бренду, нові підходи до конкурентної стратегії бренд-впливу.