МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1 за Ключові слова "artificial intelligence"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетингові технології в рекламній діяльності торговельних мереж(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гордієнко, А.У статті розглянуто тенденції сучасних маркетингових технологій в рекламній діяльності торговельних мереж. Охарактеризовані ключові тенденції маркетингових тех¬нологій, розкрито значення та сутність мобільного маркетингу, а також визначено вплив маркетингових технологій на конкурентоспроможність торговельних мереж.Документ Інтернет-технології в маркетинговій діяльності компаній(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Німенко, О.Ця стаття спрямована на дослідження інформаційних технологій у контексті маркетингової діяльності, аналізуючи їх призначення, класифікацію та потенційні переваги для підприємств. Зростання технологічних інновацій не лише суттєво трансформувало підходи до обробки та аналізу даних, але й відіграє ключову роль у формуванні стратегій взаємодії з клієнтами.