053 Психологія
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 053 Психологія за Ключові слова "механізми оптимізації"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ОПТИМІЗАЦІЇ САМООЦІНКИ СТУДЕНТІВ(Державний торговельно-економічний університет, 2025-09) Булава, Анастасія ЮріївнаКваліфікаційна робота присвячена психологічним механізмам оптимізації діяльності студентів у процесі навчання у закладах вищої освіти. Розглянуто основні теоретичні підходи до поняття оптимізації, її значення для розвитку особистості, а також вплив різних психологічних факторів на навчальну успішність. Основна увага приділена механізмам саморегуляції, мотивації, розвитку емоційної стійкості, адаптації до навчального середовища та формування професійної ідентичності. У роботі проаналізовано роль соціальної підтримки, індивідуальних особливостей особистості та стратегії подолання стресу у забезпеченні успішного навчального процесу. Емпірична частина роботи включає результати дослідження психологічних механізмів оптимізації на вибірці студентів різних курсів і спеціальностей. Отримані дані дозволили визначити основні фактори, які сприяють підвищенню ефективності навчальної діяльності, а також розробити практичні рекомендації для оптимізації психологічного стану студентів. The qualification work is devoted to the psychological mechanisms of optimization of students' activity in the process of studying in higher education institutions. The main theoretical approaches to the concept of optimization, its importance for personality development, as well as the influence of various psychological factors on academic performance are considered. The main attention is paid to the mechanisms of self-regulation, motivation, development of emotional stability, adaptation to the learning environment and formation of professional identity. The paper analyzes the role of social support, individual personality traits, and stress coping strategies in ensuring a successful educational process. The empirical part of the paper includes the results of a study of psychological optimization mechanisms on a sample of students of different courses and specialties. The data obtained allowed to identify the main factors that contribute to the efficiency of educational activities, as well as to develop practical recommendations for optimizing the psychological state of students.