053 Психологія
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 053 Психологія за Ключові слова "адаптація"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ(Державний торговельно-економічний університет, 2025-09) Яновська, Тетяна ВалеріївнаУ кваліфікаційній роботі розглянуто ментальне здоров’я студентів як багатовимірний феномен, що інтегрує емоційний, когнітивний, соціальний та поведінковий аспекти. Проаналізовано вплив соціально-психологічних чинників, таких як соціальна підтримка, рівень самооцінки, емоційна регуляція та стресостійкість, на психічне благополуччя студентської молоді. Проведено емпіричне дослідження із використанням шкали психологічного благополуччя К. Ріфф, шкали самооцінки М. Розенберга та методики соціально-психологічної адаптації К. Роджерса і Р. Даймонда. У вибірці взяли участь 40 студентів, що дозволило виявити особливості їхнього психологічного стану. Результати дослідження свідчать про переважно середній та високий рівень ментального здоров’я, хоча у частини респондентів спостерігаються труднощі із самооцінкою та емоційною стабільністю. На основі отриманих даних розроблено рекомендації для покращення психологічного клімату у навчальному середовищі та підвищення стійкості студентів до стресових факторів. This qualification paper examines students' mental health as a multidimensional phenomenon that integrates emotional, cognitive, social, and behavioral aspects. The study analyzes the influence of social-psychological factors, such as social support, self-esteem levels, emotional regulation, and stress resistance, on the mental well-being of student youth. An empirical study was conducted using the Psychological Well-Being Scale by C. Ryff, the Self-Esteem Scale by M. Rosenberg, and the Social-Psychological Adaptation Questionnaire by K. Rogers and R. Diamond. The sample consisted of 40 students, which allowed for identifying specific features of their psychological state. The results of the study indicate predominantly medium and high levels of mental health among students, though some respondents exhibit difficulties with self-esteem and emotional stability. Based on the findings, recommendations were developed to improve the psychological climate in the educational environment and enhance students' resilience to stress factors.Документ «ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АБІЛІТАЦІЇ МОЛОДІ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД»(Державний торговельно-економічний університет, 2025-09) Павловська, Анастася ІгорівнаРобота розкриває суть поняття «абілітація» в контексті адаптації населення та, зокрема, молодого покоління українців до життя під час повномасштабного вторгнення. Здійснено аналіз витоків та різноманітних варіацій даного поняття та відокремлено його від терміну «реабілітація». На підставі теоретичного та емпіричного дослідження були виявлені основні компоненти психологічної складової абілітації молоді, визначені етапи її проведення та надані рекомендації по впровадженню окреслених заходів і методик, які стануть інструментом для покращення внутрішнього ресурсу та психологічної стійкості під час війни та в повоєнний період. Qualification thesis – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2025. The work reveals the essence of the concept of “habilitation” in the context of adaptation of the population and, in particular, the younger generation of Ukrainians to life during a full-scale invasion. We have analyzed the origins and various variations of this concept and separated it from the term “rehabilitation”. On the basis of theoretical and empirical research, the main components of the psychological component of youth habilitation were identified, the stages of its implementation were determined, and recommendations were made for the implementation of the outlined measures and techniques that will become a tool for improving internal resources and psychological stability during war and the post-war period.