МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 1)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 1) за Ключові слова "imаge"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Брендинг у системі маркетингу рекламного агентства(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Пономаренко, Ю.В статті досліджено походження терміну бренд, визначено особливості брендингу компанії, зокрема, рекламного агентства, з’ясовано причини необхідності брендингу та його розвитку, проаналізовано брендинг в системі маркетингу рекламного агентства U.N.C.L.E.Документ Стратегічна комунікація в системі бренд-менеджменту: кейс ДТЕУ(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Ходзицька, А.В статті визначено місце комунікаційних стратегій в системі Бренд-менеджменту. Сформовано колесо бренду закладу вищої освіти ДТЕУ. Проаналізовано комунікаційну діяль-ність ДТЕУ в складі Бренд-менеджменту.Документ Формування іміджу підприємства засобами реклами(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Мельник, О.У статті розглянуто особливості формування іміджу підприємства засобами реклами; наведено сутність іміджевої реклами; виявлено особливості процесу створення іміджевої рекламної кампанії; проаналізовано особливості використання рекламних заходів в компанії ««Skobiz»« при формуванні позитивного іміджу.